Digital kommunikasjon og markedsføring
Handelshøyskolen BI

Vil du lære hvordan digital teknologi skaper nye muligheter for kommunikasjon mellom bedrifter og kunder? Dagens arbeidsgivere trenger ansatte som virkelig forstår hvordan man skaper effektiv kommunikasjon og markedsføring.



Se mer informasjon

Målet med studiet er å gi deg en fremtidsrettet utdannelse, med en solid kompetanse i kommunikasjon og markedsføring. Kombinert med økonomi- og ledelsesfag, som gir deg en grundig overordnet forretningsforståelse, vil du kunne være med å påvirke morgendagens markedsførings- og kommunikasjonsbransje.

Hva lærer du?
  • Engasjement. Forstå ulike former for positivt og negativt engasjement i sosiale medier.
  • Teknologi. Lær om innovasjon, forretningsmodeller, AI, VR og algoritmer.
  • Kommunikasjon. Forstå hvordan man lager effektivt og overtalende innhold.
  • Digitale verktøy. Skaff deg innsikt gjennom datadrevne metoder og analyseverktøy.

Les mer om studiet Digital kommunikasjon og markedsføring.


Logg inn for å lagre favoritter

Passer for:
Deg som vil jobbe med markedsføring og kommunikasjon i fremtidens digitale verden. Det gir deg en god forretningsforståelse, og kompetanse innen ledelse og økonomi.

Sted: Handelshøyskolen BI – campus Bergen


Fagretninger:
Medier, kommunikasjon og informasjon

Meld deg på:

Mandag 21. januar kl. 09:30 - 11.30
60 plasser igjen
Mandag 21. januar kl. 13:00 - 15:00
60 plasser igjen

Om studiet

  • Omfang: 3 år
  • Heltid

Opptakskrav

Generell studiekompetanse.